Jag har drivit många bloggar förr, men denna är den första som kommer hålla sig anonym. 
 
Ingen vet hur jag mår inombords, ibland har jag ett glatt ansikte och ibland ett ledsamt, men inom mig skriker jag 24/7. Jag skriker inte bara rätt ut, utan ord till mig själv. Du är FUL, TJOCK, FÖR LÅNG, FÖR BREDA HÖFTER, FULT HÅR, KONSTIGA TÅR, DU HAR EN DUBBELHAKA, DU KOMMER ALDRIG SE UT SOM DEM.

Min lillasyster, 2 år yngre än mig, världens vackraste människa, och det får jag höra. Jämnt. Långt fint hår, fina gnistrande chokladfärgade ögon, vältränad, fint leende, härlig människa, otroligt smart. "Killarna kommer jaga efter dig." "Hennes föräldrar kommer inte ha det roligt". "Hon är såååå vacker, så elegant."
 
Min bästa vän, den snyggaste människan någon någonsin träffat, riktigt vältränad, finaste leendet, snygg rumpa, platt mage, fint tjock hår, passar i alla kläder, världens BÄSTA vän! "Hon är så jäääävla snygg!" "Vem är den där snyggingen?"
 
Jag, 176 cm lång, 75 kg tung, kort slitet hår som ramlar av, floppig mage, dallriga armar, tjocka dallrande lår, en rumpa som inte kommer i något, två dubbelhakor, små ögon, små tänder med för stora läppar, finnig, fräknig, blek, tjocka fingrar, ojämna tår, stora armar. "Du är så envis." "Haha klassens mamma." "Du är så jobbig." "Du är så liten (ung)." "Du är så feg." "Du kommer bli något stort." "Mest trolig att dö ab fetma." "Ska du inte gå till gymmet?" "Du kan inte äta vad du vill vet du va, om du inte tränar?" "Du kan inte ha dem storlekarna." 
 
Jag passar i inga kläder, har för stor byst för slappa kläder, för stor mage för tighta. Jag kan inte ha jeans, för stora lår för rätt storlek på övriga ställen. Jag kan inte ha NÅGONTING utan att se tjock ut. 
 
Jag fick en bröstförminskning av landstinget. Jag hade 75G, Villa ha 75C, Fick 75E. Jag fick ett gymkort, haft det i 1,5 år. Har tränat ca 50 gånger på ca 400 dagar. Inte ens hälften. Du är lat, oengagerad, odiciplinerad, jobbig, du är FUL.

Kommentera

Publiceras ej