Om jag nu är så jäkla trött på hur jag ser ut. Varför reser jag inte på mit lata arsle och gör något åt det? Varför stannar jag varje dag på den lilla butiken, och skäms för att: nu är jag här igen, och köper den där jäkla chokladkakan. Jag har misslyckats, jag är misslyckad, och kommer alltid att misslyckas. 
 
Jag har verkligen förlorat mot mig själv. Står säkert 1000-0 till mitt missnöjda jag. Varje kväll kommer samma löfte. Imorgon ska jag upp tidigt äta nyttig frukost äta lite mindre portion till lunch med mer sallad, och inte köpa något godis och äta lite till middag, sen ska jag pallra mig till gymmet och träna. För beach 2011, 2012, 2013, 2014 häääääär kommer jag! "Åh gud va gott det skulle va med choklad! NEJ juste skulle sluta med det idag, bra att jag kom på det." Tralalala, men varför KÖPTE JAG DEN DÄR JÄVLA CHOKLADEN?!?!?!?!?!?!!? HUR MÅNGA GÅNGER SKA JAG LOVA MIG SJÄLV???? HUR SKA JAG NÅGONSIN BLI NÖJD ÖVER MIG SJÄLV?!?!? NÄR JAG SKA SUTA MISSLYCKAS?!
 
Ibland har jag verkligen tänkt tanken att: om jag får anorexi i nån månad eller två, så måste jag ju bli ganska fit? Det kan ju inte vara så svårt. Jag vet ju att om jag inte äter frukost så blir jag inte så hungrig på hela dagen jag säger till klasskompisarna att jag inte är hungrig eller att jag inte gillar maten, eller så tar jag lite gurka bara, sen kan jag ju alltid lura föräldrarna om att jag ska äta hos en kompis, så slipper jag middagen. Sen vissa dagar kan jag äta lite, så kan jag träna på dem dagarna! Fan vilken bra idé!

Kommentera

Publiceras ej